HTML

Friss topikok

Címkék

alternatív megoldások (1) anyanyelv (1) attila juhász (9) babakelengye (1) bankkormányzó (1) boris tadić (2) dejan šoškić (1) devizahitelek (2) drogellenes tribün (1) egészségügy (1) egyház (1) elnökjelölt (1) Emmausz fiúkollégium (1) eredmények (1) esélylatolgatás (1) EU (1) európai integráció (3) eu csatlakozás (1) félelemkeltés (1) fiatalok (1) forgalmi adó (1) frakció (1) gazdaság (1) hiteles tájékoztatás (1) igazságügyi reform (2) jelena trivan (1) kábítószer (1) kampány (1) kampánybusz (1) keresztény egyház (1) kisebbségi érdekek (1) kisebbségi politizálás (2) koszovó (2) kovács elvira (12) közbeszerzési törvény (1) közgazdaság (1) köztársasági elnökjelölt (1) kultúra (1) legfelsőbb bírói tanács (1) magyar (1) magyar fordulat koalíció (2) május 6 (5) mandátumok (1) marketing (1) mnt (1) Muzslya (1) nagybecskerek (1) nagyberuházási alap (1) német zsolt (1) nemzeti öntudat (1) oktatás (2) oliver dulić (1) orbán viktor (1) pásztort istván (1) pásztor istván (1) politika (2) politikai etikett (1) politikusok (1) program (2) szélsőség (1) szentmihályi iskola (1) szerbia (2) Szerb Megújhódási Mozgalom (1) szerb nemzeti bank (1) szivác (1) szlogen (2) téves számla (1) törvénymódosítás (1) újhelyi ákos (10) vajdasági érdekek (1) vajdasági költségvetés (2) vajdasági magyarság (4) vajdasági magyar érdekképviselet (1) vajdasági magyar közösség (2) vajdasági magyar média (1) választások (19) változásmenedzsment (1) varga lászló (9) VMSZ (20) vmsz (2) Zenta (1) Címkefelhő

Kedves blogolvasók

2012.02.21. 07:00 Újhelyi Ákos

Első bejegyzésem első felében arról írnék, hogy milyen tartalmakra számíthatnak azok, akik beleolvasnak írásaimba. Mivel végzettségem szerint közgazdász vagyok, ezért írásaimmal ezt a területet szeretném megcélozni. Arra fogok törekedni, hogy a megszokottól eltérően, más szemszögből mutassam be/magyarázzam a közgazdasági alapfogalmakat, összefüggéseket, a gazdasági témájú könyveket, szakmai jellegű nyilatkozatokat. Tehát úgy is mondhatnám, hogy mástól másképp. Írásaim nem akadémiai szintűek lesznek, melyeket profi elemzőknek szánok, hanem kezdőknek és haladóknak egyaránt, melyek a hétköznapi gazdaságtannal fognak foglalkozni. Ha egy mondatban kellene megfogalmaznom bejegyzéseim jövőbeli tartalmát, akkor azt mondanám, hogy egy közgazdász blogra vetett elmélkedései a világról azon belül Szerbiáról és Vajdaságról, annak aktuális eseményeiről és érdekességeiről. Gazdasági jellegű írásaim mellett, szándékozom más típusú bejegyzéseket is közzétenni, mivel nagy rajongója vagyok a komolyzenének és a filmek világának is, ezért ezekkel a témákkal is hébe-hóba foglalkozni fogok, film- és zeneajánló formában.

 

Mivel a bevezetőmben ,,termékemet" azaz a jövendőbeli blogbejegyzéseimet pozicionáltam, ezért a következő lépésként a marketingstratégiát kell kialakítanom.  

De mi is az a marketing?

Általában barátaimnak el kell magyaráznom, hogy nem az a jó marketing, hogy adjuk olcsóbban a terméket/szolgáltatást, majd akkor az emberek többet vesznek belőle. Nem. Az ilyen fajta megközelítés elcsépelt közhely. Az a jó marketingstratégia, amikor több terméket/szolgáltatást tudunk eladni változatlan ár mellett, és persze az is fontos, hogy a reklámból származó pótlólagos költségek ne haladják meg a bevétel növekedését. Mivel a web 2.0 technológia egyik alapvető jellegzetessége a ,,pénztárca kímélésében" rejlik, de ennek ellenére számos lehetőséget nyújt a felhasználóknak a marketing terén, ezért törekedni fogok eme új technológia maximális kihasználásában. Ezen a ponton megragadnám a lehetőséget és megkérném olvasóimat, hogy segítsék blogom megformálását, azáltal, hogy a bejegyzésekről véleményt mondanak.

Ha hozzánk hasonlóan, Önt is kedves Olvasó érdekli a közgazdaságtan és szeretné kifejteni álláspontját az adott témával kapcsolatban, vagy esetleg új témát szeretne felvetni, kérem csatlakozzon hozzánk a facebook-on.

Maradok tisztelettel,

Újhelyi Ákos

Címkék: marketing gazdaság közgazdaság újhelyi ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://politikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr904219661